До 2 ноември се подават декларации за дължими данъци за третото тримесечие
Автор: www.DGPAZAR.eu
Публикувана на: 20 Октомври 2020 | 11:59
Предприятията и самоосигуряващите се, които са изплатили доходи на физически лица, извън тези по трудов договор и са задължени по закон да удържат данък, подават декларации до 31 октомври за дължими данъци за третото тримесечие на 2020 г. Това напомнят от хасковския офис на Националната агенция за приходите (НАП). Оттам уточняват, че тъй като тази година 31 октомври се пада събота, времето за деклариране и плащане се удължава до 2 ноември (първият работен ден след законовия краен срок).
Декларацията по чл. 55, ал. 1 от ЗДДФЛ и тази по чл. 201, ал. 1 от ЗКПО се подават в НАП до края на месеца, следващ тримесечието, през което е придобит доходът, в случая по изключение до 2 ноември. Авансовият данък за доходите от наем, от друга стопанска дейност и за паричните доходи от други източници, удържан върху доходи, изплатени през третото тримесечие на 2020 г., също се декларира и плаща в срок до 2 ноември 2020 г.
Декларация за дължими данъци се подава в НАП и за окончателните данъци, удържани върху доходите на чуждестранни физически и юридически лица (например, върху възнаграждения за технически услуги, доходи от лихви, авторски и лицензионни възнаграждения и други), както и за окончателните данъци върху доходите от дивиденти и ликвидационни дялове, разпределени на местни и чуждестранни физически лица, на чуждестранни юридически лица (в случаите, когато данъкът е дължим) и на местни юридически лица, които не са търговци, включително общини.
Информация за попълване декларациите и внасяне на суми към бюджета, може да се получи в сайта на приходната агенция - www.nap.bg или на телефона на НАП - 0700 18 700 (обажданията се таксуват по тарифа на съответния оператор).
Снимка © Архив www.DGPAZAR.eu
Всички права запазени!