НАП: И фирмите без дейност подават годишни данъчни декларации!
Автор: www.DGPAZAR.eu
Публикувана на: 28 Февруари 2017 | 11:58
Годишна декларация за облагане с корпоративен данък са длъжни да подадат и фирмите, които през 2016 година не са осъществявали дейност. Това напомнят от хасковския офис на Националната агенция за приходите. Оттам уточняват, че в този случай се попълва специален формуляр (нулев), Образец 1010а. В него дружествата декларират, че през миналата година не са имали дейност и не са отчели приходи или разходи, съгласно счетоводното законодателство.
31 март е срокът за подаване на декларациите за корпоративни данъци. До същата дата се внася и дължимия данък след приспадане на направените авансови вноски. Формулярите се подават в офисите на НАП по мястото на регистрация на фирмите, по пощата или по електронен път. Фирмите, които използват интернет, имат възможност да намалят дължимия данък с 1%, но не повече от 1000 лева. Тази отстъпка се ползва, само ако и данъка е внесен в срок до 31 март 2017 година.
Плащането на задължението към бюджета може да стане във всяка банка с попълване на вноска бележка. Други варианти за плащане са пощенския запис или онлайн чрез системата ePay, където е необходима регистрация, уточняват от офиса в Хасково.
Общо 3 600 дружества от областта са обявили вече в НАП резултатите от дейността си през 2016 година. 2 700 от тях са го направили, ползвайки електронните услуги на Агенцията за приходи.
Информация за декларирането и плащането на данъци може да се получи на телефона на НАП 0700 18 700 на цената на градски разговор или в сайта на НАП www.nap.bg.
Снимка © Архив www.DGPAZAR.eu
Всички права запазени!