Три работни дни остават за подаване на корпоративните декларации, напомня НАП
Автор: www.DGPAZAR.eu
Публикувана на: 26 Март 2015 | 12:27
Едва три работни дни остават за подаване на корпоративните декларации, напомнят от офиса на Националната агенция на приходите (НАП) в Хасково. Срокът изтича на 31 март. Дотогава трябва да се плати и дължимият корпоративен данък, след приспадане на направените авансови вноски.
Фирмите, които подадат декларациите си по електронен път, ползват 1% отстъпка от дължимия годишен корпоративен данък, но не повече от 1 000 лв. Отбивът се ползва единствено ако и данъкът е внесен в срок, тоест до 31 март т.г., уточни Божана Илиева, пресаташе на Териториалната дирекция на НАП.
До момента онлайн в Димитровград, Хасково и региона са подадени 4 500 декларации. Още 2 500 са приети на място - в салона за обслужване, както и по съответните пощенски станции.
Образец на декларацията за облагане с корпоративни данъци може да бъде намерен на интернет страницата на преходната администрация на адрес: www.nap.bg, както и във всички офиси на НАП в страната.
Снимка © Архив www.DGPAZAR.eu
Всички права запазени!
НА ЕДНО ГИШЕ
И през тази година продължава съвместната инициатива на Агенцията с Националния статистически институт (НСИ) за подаване само на едно място на годишните отчети за дейността, които фирмите представят едновременно с декларациите си за облагане с корпоративни данъци. Възможностите са или по електронен път в НСИ, задължително подписани с електронен подпис, или на хартиен носител в офисите на НАП. Обменът на информация между двете институции става изцяло по служебен път.
Повече информация за декларирането и плащане на данъци и осигурителни вноски всеки може да получи на телефон 0700 18 700 на цената на градски разговор.