1 260 фирми отчели приходите си за лани, тези без дейност - с „нулева“ декларация
Автор: www.DGPAZAR.eu
Публикувана на: 20 Февруари 2014 | 11:42
Специален образец декларация 1010а, наречена още „нулева“, е нужно да подадат фирмите, които през изминалата година не са осъществявали дейност. Това напомни днес пресаташето на Териториалната дирекция на НАП Божана Илиева. Тя посочи, че задължението е разписано в постановките на Закона за корпоративното подоходно облагане.
С декларацията дружествата декларират, че през предходната година не са отчели приходи или разходи, съгласно счетоводното законодателство. Образецът е публикуван и може да бъде разпечатан от интернет-страницата на Националната агенция за приходите на адрес www.nap.bg, раздел „Документи за юридически лица“.
Междувременно бе огласено, че 1 260 фирми от Димитровград, Хасково и областта вече са декларирали резултатите от дейността си от изминалата година. 67% от тях са сторили това по интернет - с електронен подпис, което им дава възможност да намалят корпоративния данък с 1%, ако дължат такъв и го внесат в срок.
Крайният срок за подаване на формулярите и за плащане на дължим данък „Печалба“ е 31 март, напомнят от НАП. Освен по електронен път, декларации се подават на място - в хасковския офис на приходната агенция, както и на гише димитровградската Централна пощенска станция. Възможно е процедурата да бъде извършена и чрез писмо с обратна разписка, изпратено на адрес п.к.6300, Хасково, пл. “Свобода“ №2.
Снимка © Архив www.DGPAZAR.eu
Всички права запазени!